Healthstate mitybos plano apžvalga

Šiais laikais jau įmanoma atsiriboti nuo įvairiausių kasdienių darbų – indus plauna indaplovės, skalbinius – skalbyklės, namus tvarko tvarkytojos… Atsiranda ir vis daugiau įmonių, siūlančių pagaminti už jus visą dienos racioną ir pristatyti tiesiai į namus. Šį kartą aprašysiu Healthstate siūlomą meniu, kviečiu skaityti 😉

Iš tikrųjų, pačioje pirmoje nuotraukoje trūksta pavakarių deserto – ups 😀 😀 😀

Paslaugos aprašymas:

Tikriausiai pas visus nors kartą kilo klausimas: kaip tapti sėkmingu? Tačiau ieškant atsakymo į šį klausimą mažai kas pagalvoja apie labai svarbų dalyką – tai sveika mityba, suteikianti mums energijos dideliems darbams. Kaip dirbs automobilis, įpylus nekokybiško kuro? Tas pats atsitiks ir su žmogaus organizmu, jeigu jis nepasirūpins savo mityba.
Reguliari visavertė ir subalansuota mityba – tai saikingas įvairių maisto produktų vartojimas, kuris turi visų mums reikalingų vitaminų ir kitų maistinių medžiagų kiekį puikiai savijautai palaikyti.
Su HEALTH STATE Jūs gaunate skanų ir sveiką maistą su dideliu kiekiu natūralių ingredientų, kurie užprogramuoja Jūsų organizmą sėkmingam darbui.
Be to, tik pagalvokite, kiek laiko Jūs sugaištate maistui? Vidutiniškai tai apie 3,5 valandų per dieną, įskaitant produktų pirkimą, receptų paiešką, maisto ruošimą ir t. t.
Kartu su HEALTH STATE Jūs galite sutaupyti iki 14 valandų per savaitę ir skirti šį laiką sau, savo šeimai arba kitiems svarbesniems tikslams.

Kur įsigyti: www.healthstate.lt

Taigi, ryte atkeliavo kurjeris, nešinas mano dienos meniu 🙂 Užsisakant paslaugą ilgesniam laikui, nei vienai dienai, maistas pristatomas šaltkrepšyje, kurį galima neštis į darbą ar bet kurią kitą vietą. Štai kaip atrodė mano dienos meniu:

Taigi, pusryčiams – omletas su avokadu, kriaušėmis ir parmezanu. Kadangi pusryčiavau apie 10 val, kurjeriui atvežus maistą, sudėjau jį į šaldytuvą ir nespėjau sureaguoti, ar jis atkeliavo dar šiltas… Tad pusryčius teko šildyti, o šilti pomidorai man neeelabaiii patinka 😀 Bet neskaitant jų, omletas buvo puikus – nors ir keistai skambėjo kriaušės jame, jokio jų skonio nesijautė: įtariu, jos padėjo omletui būti ne tokiam sausam 🙂 Mielai pusryčiaučiau taip dažniau!

Priešpiečių batonėlis, deja, neatlaikė kelionės 😀 Nors sėklos ir buvo pabirusios, problemos iš to nedariau, kuo puikiausiai viską suvalgiau, nes buvo labai skanu 🙂 Kiek jis „energinis“, sunku pasakyti, tačiau faktas, jog šis batonėlis geriau už snickersą priešpiečiams prie arbatos – yra neginčytinas 🙂

Pietūs buvo skaniausias dienos patiekalas 🙂 Iš pradžių – burokėlių sriuba, vėliau – lašiša su lęšiais. Nors kažkada buvau nusprendusi, jog kalendra man nepatinka, šį kartą ji puikiai derėjo. Juodųjų lęšių prieš tai nebuvau net mačiusi 😀 Lašiša taip pat buvo puikaus skonio, nesausa. Porcija, nors ir atrodė nedidelė, buvo sunkiai įveikiama!

 

Pavakariams – vanilinis varškės kremas, gardintas riešutais. Kadangi nesu didelė nei varškės, nei riešutų gerbėja, manęs itin nesužavėjo, tačiau puikiai užpildė skrandį ir gelbėjo laukiant vakarienės 🙂

Vakarienės įveikti nesugebėjau 😀 Su skoniu viskas ok – vištiena nesausa, burokėliai su ja puikiai derėjo, bet man buvo neįveikiama. Tarp burokėlių dar buvo vienas kitas riešutas, kurių taip pat nesuvalgiau, nes, kaip ir minėjau anksčiau, man riešutai – ne pats skaniausias dalykas 😀 Iš pirmo žvilgsnio porcija atrodė tikrai nedidelė, bet laaabai soti 😉

Naktipiečiai buvo wow! Prie įspūdžio turbūt prisidėjo ir tai, kad naktį esu alkaniausia ir valgosi geriausiai 😀 O gal dėl to kalta neužbaigta vakarienė… Kiaušinio baltymo blyneliai su mocarela ir špinatais. Nepagalvojau prieš šildydama išimti špinatų, šildyti jie buvo beveik be skonio 🙂 Nerealiai skanus patiekalas, dar tie čiliukai ant viršaus 😉 Žiūriu ir seilės kaupiasi 😀

Taigi, visą dieną jaučiausi soti, valgiau sveiką maistą, nekilo jokių pagundų užsukti į MC ar kur kitur 🙂 Kai dienos maisto racionas jau suplanuotas, visą dienos laiką gali skirti darbams bei mėgstamai veiklai, nesukti galvos dėl to, ką, kada ir kaip spėti pasigaminti. Healthstate – puiki išeitis ne tik taupantiems laiką, bet ir siekiantiems sveikai, subalansuotai maitintis.

Sekančią dieną išbančiau sulčių DETOX programą:

Aprašymas:

Lengva ir skani sulčių programa naujokams!

Tinka pradedantiesiems ir tiems, kas dažnai patiria virškinimo sutrikimus arba stresą. Programa Light normalizuoja virškinimą, gerina kepenų veiklą ir leidžia organizmui pailsėti po švenčių arba po nesubalansuotos mitybos periodo.

Tai skaniausias būdas pradėti sveiką mitybą, be šalto spaudimo sulčių į šią programą įeina vaisių ir daržovių kokteilis ir riešutų pienas, kurie leis Jums susidoroti su alkio jausmu visos dienos metu.

Sveikiname žengus pirmą žingsnį link sveikos mitybos!

Nebuvo nei vieno buteliuko, kurį būtų reikėję gerti per prievartą dėl nemalonaus skonio. Nors vakarop ir buvo išlindęs šioks toks ponas Alkis… 😀 Sąžiningai laikiausi! Nesiekiau numesti vieno ar kito gramo, siekiau išvalyti organizmą 🙂 Ir tikiu, jog man puikiai pavyko, kadangi sulčių sudėtis – puiki:

Nr. 1 – Obuoliai, salierai, apelsinai, špinatai, citrinos, imbierų šaknys.

Nr. 2 – Obuoliai, ananasai, burokėliai, agurkai, citrinos.

Nr. 3 – Kriaušės, špinatai, bananai, citrinos, šarminis vanduo, šviežias migdolų pienas.

Nr. 4 – Ananasai, agurkai, mėtos, laimai, imbierų šaknys.

Nr. 5 – Anakardžių riešutai, vanilė, džiovintos datulės, agavų sirupas, Himalajų druska, šarminis vanduo.

Nr. 6 – Kriaušės, salierai, agurkai, špinatai, romaninės salotos, petražolės, citrinos.

Man labiausiai patiko nr. 3, tokios tirštos, švelnaus skonio sultys 🙂 Rekomenduoju!

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *